Software

SNELSTART: EENVOUDIG EN OVERZICHTELIJK BOEKHOUDEN

Kost het voeren van jouw boekhouding ook zoveel tijd? Als ondernemer wil je niet bezig zijn met allerlei randzaken, maar met ondernemen. SnelStart is een eenvoudig en overzichtelijk boekhoudpakket waarmee je veel tijd bespaart. Het maakt boekhouden makkelijker door de handige functionaliteiten die de software biedt. Onze specialisten zijn ervaren SnelStart-gebruikers en ondersteunen jou graag bij de boekhouding.

WAT ZIJN DE FUNCTIONALITEITEN VAN SNELSTART

SnelStart bevat een facturatiegedeelte en een financieel pakket. Je hebt hierdoor mogelijkheden als:

  • Onbeperkt factureren
  • Het maken van handige bankkoppelingen
  • Direct indienen van jouw belastingaangifte bij de Belastingdienst
  • Digitaliseren van bonnetjes
  • Het maken van uitgebreide rapportages
  • Debiteurenbeheer
  • Koppelingen maken met CRM-systemen en branchepakketten


BOEKHOUDING DEELS OF VOLLEDIG UITBESTEDEN 

Met SnelStart kun je jouw boekhouding deels of volledig bij ons uitbesteden. Je kunt bijvoorbeeld de hele boekhouding zelf doen, maar het door ons periodiek laten controleren. Of de facturatie zelf in handen houden maar de rest uitbesteden. De keuze is aan jou.

SNELSTART: DE VOORDELEN 

Met SnelStart kun je veel tijd besparen op de boekhouding. Daarbij is het een eenvoudig programma en houdt jouw administratie overzichtelijk. Het is een online tool, waardoor je jouw financiële administratie altijd en overal inzichtelijk hebt. Wil je nog sneller jouw cijfers analyseren? Dan is dashboarding misschien iets voor jou. Hierdoor heb je jouw cijfers in één oogopslag 24/7 inzichtelijk, zonder veel tijd kwijt te zijn met het analyseren.

Assistent-accountant

Theo Plaatsman

Door gebruik te maken van SnelStart staat jouw administratie (veilig) online, waardoor uitwisselen van gegevens niet meer nodig is.”

OMNYACC EN SNELSTART: VERTROUWD BOEKHOUDEN

Onze adviseurs zijn gespecialiseerd in SnelStart. Wij kunnen je adviseren bij het maken van de juiste keuze van een pakket bij SnelStart. Daarnaast ondersteunen we je bij het eigen maken van de software, bij het voeren van de boekhouding en de controle hiervan. Je krijgt bij ons een vast contactpersoon waardoor schakelen snel gaat.

LinkedIn

Blijf op de hoogte en volg Omnyacc op LinkedIn

Omnyacc op LinkedIn volgen

Al ruim 2.000 ondernemers gingen je voor

ALTIJD BIJ JOU IN DE BUURT

Als Omnyacc zijn we altijd in de buurt. Grote kans dat je ons zelfs bij jou om de hoek vindt, want wij werken met maar liefst 250 medewerkers vanuit acht kantoren in de regio. Bewust. Wij vinden het fijn als onze klanten ook zonder afspraak makkelijk bij ons binnen kunnen lopen. Onze klanten komen het meest uit de regio. Wel zo fijn! Je praat, toch letterlijk, dezelfde taal. Zit jij met een ondernemerskwestie en zoek je ondersteuning? Dan ben je bij ons aan het juiste adres. Wij durven te stellen dat we op praktisch alle ondernemersvragen antwoord kunnen geven. Zo kun jij maximaal focussen op ondernemen. Tot snel?