Sinds begin 2023 zitten wij aan de Groeneplaats in Den Burg. Een mooie plek tussen de ondernemers, met de markt en terrassen voor de deur. Niet alleen buiten, maar ook binnen zit de sfeer er goed in. Ons team van 17 collega’s heeft maar één doel: samen onze klanten versterken. En een beetje lol maken. Loop jij hier warm voor? Wie weet doe jij als kersverse Omnyacc collega wel mee aan de volgende editie van de Texel Halve Marathon!
Van de start in 1973 door Jan Beijert en Piet Bakelaar, tot de aansluiting in 2013 bij Omnyacc en nu. Hier komt oud & nieuw mooi samen. Zwaargewicht collega’s en langdurige klantrelaties samen met een andere vestigingslocatie, jong talent en de aanwas van nieuwe ondernemers. Er is veel veranderd, alleen de bekende Texelse gezichten die ‘op sien Tessels’ werken niet. En dat zal ook nooit gebeuren.
De verhuizing heeft het fijne gevoel op de werkvloer verder versterkt. Eén verdieping en écht 1 team. Dat merk je aan alles. Collega’s weten elkaar makkelijk te vinden. Open wordt er gesproken over alles wat er beter kan, continu. Kantoormanager Tristan (Ellen, registeraccountant) zit midden in de ruimte. Met de term ‘korte lijnen’ doe je de communicatie eigenlijk tekort ;) Hij zorgt ervoor dat de collega’s op de hoogte blijven van alles dat speelt. Dit alles zorgt ervoor dat we onze belofte ‘sterk voor ondernemers’ waar kunnen maken.
Tristan: “Ik heb echt een goed gevoel over de toekomst van het kantoor. Aan ons team ligt het zeker niet. Met een zwaargewicht fiscalist, salarisadviseur, meerdere accountants en een bak aan ervaren collega’s durf ik te zeggen dat de kwaliteit hoog ligt. Lastige kwesties pakken we als team met beide handen aan.” Als opleidingshuis worden we steeds meer gevonden. Danny: “Ik krijg goede begeleiding van Tristan en de ervaren garde. Ook via de Omnyacc Academy leer ik onder meer over verschillende persoonlijkheden aan de hand van DISC, klantgerichtheid en lichaamstaal tijdens de Young Professional Dag. Ondanks het verschil in ervaring voel ik dat iedereen gelijk is.”
Wie roept het niet: doorgroeien is mogelijk! Wij bewijzen hem je liever. Dat je hier kansen krijgt om die stap omhoog te doen is namelijk een feit. Zo is onze collega Tristan gestart als stagiair in de RA-opleiding. Van de basic controlewerkzaamheden, naar controleleider en nu kantoormanager. Binnenkort mag hij zelfs de titel vennoot achter zijn naam zetten. Bewijs genoeg?
Eerlijk, we bulken niet van de parkeerplaatsen. Voor wie van verder komt is er wel altijd plek. De rest komt lekker met de fiets. Bij ons heeft iedereen een eigen laptop. In praktijk kunnen we daarmee op elke werkplek zitten, maar kiezen we toch vaak voor de bekende plekken. Gewoontedieren hè. Thuiswerken is met de laptops een stuk makkelijker geworden. Al wordt het niet met grote regelmaat gedaan. Puur omdat het gewoon te gezellig is op kantoor.
Je stapt binnen bij ons op een moment dat het barst van de positiviteit. En dat is fijn binnenkomen. Ook het totaalpakket dat we samen met de specialisten aan de ‘overkant’ bieden is sterk in de markt. Wist je dat we naast de traditionele diensten ook klanten helpen met HRM-zaken, arbodienstverlening, pensioen en zelfs inkomens- en verzuimverzekeringen? Groeien onze klanten verder door, dan zitten ze bij onze controletak goed. Nog elke keer zijn we trots om ons hele verhaal te vertellen aan nieuwe klanten.