Heb jij ook nog een papieren archief en bonnetjes overal? Helemaal niet gek, want zo doen heel veel ondernemers het nog. Het kan alleen overzichtelijker door het creëren van je eigen digitale kantoor! Basecone is de software die jou als ondernemer kan helpen als het gaat om digitale documentverwerking. Basecone herkent facturen automatisch, doet direct een boekingsvoorstel en heeft koppelingen met diverse boekhoudpakketten. Gun jezelf dit gemak en bespaar tijd met Basecone.
Dit kun je allemaal met Basecone:
“Na het afrekenen bij de kassa kun je een foto maken met de Basecone App en het bonnetje komt direct in je (digitale) administratie. Je kunt het bonnetje daarna meteen weggooien.”
Basecone heeft integraties met veel boekhoudpakketten. Hierdoor kun je het boekingsvoorstel dat Basecone naar aanleiding van jouw factuur heeft gemaakt, controleren en automatisch boeken in jouw boekhoudprogramma. De grootste boekhoudpakketten waar Basecone een koppeling mee heeft zijn:
”Met Basecone hoef je je geen zorgen te maken over de bewaarplicht van je administratie. Documenten blijven namelijk 10 jaar veilig digitaal opgeslagen. We hebben een overzicht van de bewaartermijnen per document.”
Klinkt Basecone als de oplossing voor jou? Onze specialisten laten je graag een demo zien. Vraag gerust eens naar de mogelijkheden.